Page 23 - קול הלב - כתב עת בנושא התפתחות אישית ומעורבות חברתית כדרך חיים
P. 23

‫נקיאהורלמי‬                              ‫שקובע את ההשלכה אלה מעשינו כלפי אחרים בכל‬
                                                              ‫רגע נתון‪ .‬נשמע מסובך? לא ממש‪.‬‬
      ‫הצלחה עסקית‬
      ‫ואישית על‪-‬פי‬                         ‫בכל רגע ורגע התודעה שלנו פועלת כמו מצלמת‬
       ‫חכמת המזרח‬                          ‫וידאו המצלמת ומקליטה את כל מה שאנו עושים‪,‬‬
                                           ‫מדברים וחושבים‪ .‬אלה נקראים “זרעים קארמים”‬
 ‫בקורס תתוודעו לסיבתיות העמוקה‬             ‫(בטיבטית ‪ .)backchak‬יש כאלה ‪ 65‬בשנייה‪ .‬זרעים‬
        ‫שמתחת לכל הצלחה‪/‬כישלון‪.‬‬            ‫אלה נושאים בעיקרם את אופי הפעולה שאנו מבצעים‪.‬‬
                                           ‫עשינו מעשה טוב כלפי הזולת‪ ,‬ייזרע זרע חיובי וההיפך‪,‬‬
    ‫זה יפתח בפניכם מרחב חדש של‬             ‫אם אמרנו לדוגמה משהו שלילי על מישהו‪ ,‬ייזרע‬
                             ‫אפשרויות‬
                                                                            ‫בתודעתנו זרע שלילי‪.‬‬
                       ‫הקורס נותן‪:‬‬
                                           ‫הזרעים האלה יושבים ודוגרים בתודעה ובדיוק כמו‬
     ‫תפיסה אחרת של מצבי חיים אישיים‬        ‫בטבע‪ ,‬כשמגיע הזמן הם נובטים ומושלכים החוצה‬
                                 ‫ועסקיים‪.‬‬  ‫על מה שקראנו לו מסך ריק‪ .‬אם עלה זרע חיובי‬
                                           ‫נשליך מציאות חיובית‪ ,‬ולהיפך‪ .‬זהו התהליך הקארמי‬
   ‫ידע כיצד לזרוע במדויק תוצאה רצויה‪.‬‬      ‫ומערכת הגומלין בין ה”ריקות”‪ -‬העובדה שלשום דבר‬
                                           ‫אין טבע עצמי להיות כך או אחרת‪ ,‬לבין ה”קארמה”‬
           ‫יכולת לפתור בעיות מן השורש‪.‬‬     ‫– העובדה שהדבר מופיע לנו בצורה מסוימת כתוצאה‬
                                           ‫מהזרעים שאנו משליכים בעקבות פעולותינו בכל רגע‬
     ‫הקורס מיועד למי שרוצה ללמוד ידע‬
                              ‫משנה חיים‪.‬‬                           ‫נתון‪ .‬זוהי ה”השקפה הנכונה”‪.‬‬

‫לפרטים ‪052-3776064‬‬                         ‫לנהל עסק‪ /‬עובדים‪ /‬כסף‪ /‬שיווק או כל פעילות‬
                                           ‫אחרת מתוך השקפה זו היא ההבנה שאני יוצר את‬
 ‫המרכז הישראלי לניהול קארמי‬                ‫המציאות שלי בכל רגע נתון על ידי הפעולות שלי‪,‬‬
                                           ‫חיוביות או שליליות‪ .‬מנהל קארמי (מי שמנהל את‬
 ‫‪https2:/3/www.karmicmanagement.co.il‬‬      ‫חייו ועסקיו מתוך השקפה זו) חייב להיות ער בכל רגע‬
                                           ‫לדרך שהוא פועל בה בעולם‪ ,‬כי הרי את התוצאות הוא‬

                                                                                    ‫יפגוש בעתיד‪.‬‬

                                           ‫לדוגמה‪ ,‬אם הבוס שלי הטיל עלי להכפיל את המחזור‬
                                           ‫שלי בשנים הקרובות‪ ,‬מה עלי לעשות? האם להגדיל‬
                                           ‫את מספר אנשי המכירות? להעצים את השיווק? אולי‬
                                           ‫לרכוש תוכנות ניהול חדשות? הרי אנו כבר יודעים שזה‬
                                           ‫אולי יעבוד ואולי לא‪ .‬הפתרון הקארמי נוגע בסיבתיות‬
                                           ‫העמוקה והיא הקארמה של נתינה לזולת‪ .‬כלומר‪ ,‬עלי‬
                                           ‫לייצר זרעים קארמיים בתודעה שיגרמו לי להשליך‬
                                           ‫מציאות שבה המחזור שלי יגדל‪ .‬זרעים כמו הנכונות‬
                                           ‫לחלק את רווחי עם אחרים ולא לרמות או “לבלף”‬

                                                                                  ‫בעשיית עסקים‪.‬‬

                                           ‫ניהול עסקים מתוך “השקפה נכונה” היא תפיסה‬
                                           ‫של ‪ 100%‬אחריות על התוצאות העסקיות שלי‪ ,‬מתוך‬
                                           ‫הבנה שמה שאני רוצה לחוות בעצמי עלי לתת לאחר‪,‬‬
                                           ‫ובחירה בעשייה שתייצר את הסיבה לתוצאה הרצויה‬

                                                                                          ‫בעתיד‪.‬‬
   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28